CHALLENGE STRADA SC S HTU gumiköpeny
Gyártó: | CHALLENGE |
Cikkszám: | 10515 |
Elérhetőség: | Rendelhető |
Átlagos értékelés: | Nem értékelt |
Országúti gumikülső, tubular, defektvédelemmel, magas szálszövéssel, alacsony gördülési ellenállással
|
Paraméterek
Típus | Országúti |
Évjárat | 2021 |
Leírás
FELHASZNÁLÁSI TERÜLET:
ORSZÁGÚTI (ROAD)
Vékony futófelület és alacsony gördülési ellenállás a maximális sebesség eléréséhez és a kisebb erőfeszítéshez. A természetes guminak és a futófelület kialakításnak köszönhetően a tapadás és a gördülési ellenállás egyaránt kiemelkedő.
TÍPUS:
HTU
A tubular kerekek...tubularok. Sokan szingó néven ismerik, de a Challenge-nél ezeket HTU-nak hívják. Ezek külsők cső alakúra vannak varrva. Nem kell külön belsőt felszerelni, mert a cső önmagában ellátja feladatát. A megszokott külsőkkel ellentétben ezeket nem egy belsőre rakják rá burokként, hanem közvetlenül a felnire kell felragasztani. Ehhez azonban tubular felnire van szükség. A VCL-hez képest egy puhább összetételű anyag, amely segíti a nagyobb tapadást.
DEFEKTVÉDELEM:
PPS
A burkolat és a gumiabroncs között egy egyedülállóan kialakított, erősen ellenálló tulajdonságú anyagréteg található, amely csökkenti a defekt kockázatát. Az intenzív körülmények között használt, nagy defekt-kockázattal rendelkező gumiabroncsokat egy második PPS (Puncture protection strip) réteg erősíti a burkolat alatt.
SZÁLSZÖVÉS:
TPI
Thread Per Inch az-az a szálszövések száma. A szálszövések száma jelentős szerepet játszik a külső gumik súlyában, rugalmasságában és tartósságában. Minél nagyobb a szálszövés száma a külsőn (TPI), annál vékonyabbak az egyes szálak, így vékonyabb és könnyebb burkolatot és rugalmasabb gumiabroncsot képeznek. Az alacsonyabb TPI- számú külsők vastagabbak és tartósabbak.
Tehát:
Alacsony TPI: Vastagabb külső, tartósabb, több gumit tartalmaz, nehezebb és magasabb gördülési ellenállás
Magas TPI: Vékonyabb külső, rugalmasabb, kevesebb gumit tartalmaz ezért könnyebb és alacsonyabb a gördülési ellenállás